“To be or not to be that’s the question” sprak Hamlet in het gelijknamige toneelstuk geschreven door William Shakespeare in 1600. Vandaag anno 2016 stellen we ons de vraag “To be online or not to be online”, maar waarschijnlijk is de vraag “How to be online if we are online” zinvoller. Krampachtig zoeken we ons een weg in de digitale transformatie. Ageren moet snel want de concurrentie is nog veel sneller…

Vandaar deze blog over mijn weg als consultant in de digitale transformatie van de verzekeringssector.

Hieronder passeren ook heel wat tweets over mijn andere passie: keramiek. Bezoek je mijn digitale galerij?

- 17 days ago

RT @jasonfried: When Google puts 4 paid ads ahead of the first organic result for your own brand name, you’re forced to pay up if you want…
h J R

- 26 days ago

Where do we sleep when our beds are burning... https://t.co/5eAtVX1aQF
h J R

- 41 days ago

Goed bezig Marcel!! ❤️ Nieuwe bril nodig? Zeg niet zomaar bril tegen een EyeDiscovery bril: op maat gemaakt, uniek… https://t.co/8vCTo4XXHl
h J R

- 44 days ago

Proud of my brother in law, Barrister Mbouebe Robert at the commercial tribunal in Brussels
h J R

- 89 days ago

RT @wflorizoone: 1 boom heeft met dit warme weer een koelvermogen van 20-30 kW, dat komt overeen met +/- 10 aircotoestellen #hittestress ht…
h J R